Se najednou k oktávce neznáte? Já myslel, že do Subaru byste už nešel... Vaše slova v článku pod QQ... To jste ho shodil (na můj vkus) docela dost... Jo v noci, to jsou vidět jenom budíky, a ne ta koroze na spodku Vašehu Sub co?
Takže - a) musíte napsat cokoli v opozici (a doma máte možná jenom modely v měřítku 1:43 a pod)
b) je Vám (asi tak) 60, proto máte ve všem pravdu ( možná ani nevíte, co jste napsal docela nedávno)
c) říká se tomu schizofrenie
d) a+b+c dohromady
Takže sorry, ale já uznávám lidi s konstantními názory, ev. s lehkou korekcí danou větší informovaností. Takové názorové turbulence jsou ve velké míře vlastní převážně lidem ve fázi vývoje osobnosti - mezi 12 - 18 rokem (individuální). Takže je mi (s odpuštěním) milejší cruise a A4 - ti alespoň nemění názory podle směru větru a názorů ostatních.
Sorry za tapetu
Milý Pepe,, nevím, odkud začít, protože na tu hrst tvýchmyšlenek to není jednoduché. Snad asi tím, že do 60ky mi naštěstí kus chybí, yle nějaký ten pátek mám, abych mohl již leckdy poučit, a v Rusku jsem byl několikrát taky. No, to bylo na úvod.
Tak k pos toji vůči Oktávce mohu napsat opravdu již naposledy, že to auto mi v obolu případech udělalo obrovskou službu a klaním se před ním. A to jak po stránce technické, tak po stránce spolehlivosti a trvanlivosti. CO se týká mého postoje vůči Subaru (konkretně k tomu, co mám - a to nikoliv jen 1:43, ale MY2006 manuál 2,0 R 121kW), tak je fakt že Oktávku jasně převyšuje v pohodlí, komfortu jízdy (ticho, podvozkové vlastnosti), ale kvality zpracování některých detailů nedosahuje. Jako celek působí však o třídu výše. A s rukou na srdci taky opakuji (mám dojem, že jsem to již někde napsal), že po druhé bych do Subaru s TÍMTO motorem již ASI nešel. Na moje potřeby poněkud malý výkon, ale dá se tím žít a to obzvláště, když jezdím s 3MPS s 260HP. Tam mi to na "projetí se" stačí a pak SUbaru s nějakými 121kW neřeším čí nehrotím. Psal jsem, pokud se dobře pamatuji, že u SUbaru se jeví povrchová koroze víc, než bych čekal (na spodku, aby si to někdo mylně nevyložil) a to zase v porovnání s oběma Oktávkami, kde tento jev byl v daleko menší míře. Jde o korozi povrchovou, která nesnižuje nijak vlastnosti dílů na spodku a proto mě taky moc nevadí, ale určitou pochybnost mám. To jsem myslel, když jsem psal, že bych MOŽNÁ do SUbaru již nešel, ale jak říkám, jde o věco nepodstatné mpro radost z jízdy, která oba uvedené nedostatky (/tedy nižší výkon, než jsem čekal a tu korozi určitých dílů na spodku) dalece vyváží.
Co jis myslel onou schizofrenií a rovnicí a+b+c+ nevím a,e já se domnívám, že myšlenky jsem formuloval jasně a dosatečně přehledně, abys je pochopil. Samosebou každý má právo si myslet co che a podat svůj názor na onu věc taky, jak chce. proto ti nevyvracím tvé představy o Cruise ( i když nevím, zdali myslíš PT Cruiser či cruise jako označení tempmatu na švédských vozech i na SUbaru) či A4. Jinak ad A4 - můj názor - ještě o 100 tisíc dražší Okta na stejné platformě se stejnou technikou a jiným znakem. Nic víc, nic míň přesně podle toho ji taky já osobně řadím,. do stejné třídy se stejným výsledkem. Prostě lidovka s vysokou cenou.
K výkonu ještě jedna poznámka: otázka je, co dotyčný od výkonu čeká. Když se nad tím vším zamyslím, tak Subaru má celkem výstřední postoj k využití výkonu svých vrcholných modelů Impreza. Maximální rych,ost je jen 209km/h, to vše při výkonu kolem 300HP. Takže, je výkon a výkon. ALe to, co právě dělá Imprezu Imprezou, je rozdělení výkonu v spektru otáček. Je to o akceleraci, ochotě motoru zrychlit za jakýchkoliv podmínek a nechat se držet v otáčkách tak dlouzho, jak je třeba. Mnohé vozy s podtstaně až několikrát nižším papírovým výkonem dosahujíé vyšších rychlostí. Já si ale myslím, že u Subaru o rychlost právě vůbec nejde. Že to je v něčem jiném.